Isnin, 7 September 2015

MY MENTOR MY LEADER MY SISTER

Sungguh lama saya tak update blog saya ni. Kejap on kejap of... :-) dahsyat betul. Tak boleh dibiarkan ia terus berkubur begitu sahaja... So hari ni kena on balik bertemu rakan-rakan di alam maya....

Hari ni peperiksaan upsr 2015. Semoga murid tahun 6 seluruh Malaysia dapat menjawab dengan jayanya. 

Hari ini juga saya nak bercerita tentang mentor hebat saya. Ibarat emak dalam bisnes yang saya ceburi ini. Jauh di mata...dekat dihati. Sentiasa di minda sentiasa terpahat dihati. Macam buah hati pula..... Ya memang betul cintakan bisnes cintakan mentor. Sebab bisnes saya bisnes bermentor. Saya diberi guide untuk ke hadapan. Bukan buat suka2 dan membuta tuli.... 

Mentor sayalah bertanggungjawab mencanai saya.... Ajar saya...support saya...tepuk saya dan tarik saya..... Memang jauh di mata.... Tinggal di Tawau sekarang ni. Namun....biar jauh tapi sentuhan tetap di rasa...kedatangannya ke semenanjung buat pucuk dicita ulam mendatang. Harus digunakan sebaiknya peluang yang ada.....

Apa lagi bersua mukalah kami semalam....

Terucap dari mulutnya.... IMPIAN KENA BESAR...MATLAMAT MESTI JELAS.... BILA BERDOA JELASKAN..DETAILKAN MOHON APA YANG KITA MAHU KE HADRAT ALLAH... KERNA DIALAH PENGABULNYA... SUBHANALLAH

MOGA ALLAH ME,BERI PELUANG KEPADA SAYA UNTUK MAJU KE HADAPAN MOGA SAYA #kayaberjayaduniaakhirat

I love my MENTOR CDM NURZAKIAH ABU BAKAR. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Menu Ramadhan Cik Win

Ramadhan sudah menjenguk hari ke 13. Alhamdulillah syukur! Antara perkara yang menjadi idaman wanita adalah....dapat masak sendiri untuk kel...